This is Jules

Lite mer om mig, jag heter alltså Julia och bor i huvudstaden. Och ja, jag pratar som en riktig söderkis, okej nej men pratar mycket slang och sånna där hemskheter, vilket jag inte är stolt över. Jag skulle hemskt gärna vilja prata göteborska. Jag är 14 år och går mitt åttonde år i skolan. Jag går på en skola med sång, dans och teater. Jag tröttnade på den linjen i slutet av 6an och jag undrar varför jag fortfarande går där.. Jag gillar musik, min longboard, min kamera och saker som man kan sitta och tänka på i evigheter.
Nu vet ni ännu lite mer.. kuuult

Kommentarer
Postat av: ALIZ

så jävla snygg brud.

hellre stockholmska än norrländska..

2011-10-22 @ 12:42:23
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0