Oldie

Mitt hår börjar bli ganska långt nu (syns inte så mycket på bilden men jag lovar er det är pretty långt)
Men nu i veckan klipper jag kort i tron om att håret ska växa ut mer och jag kan få bort dom överblivnina resterna från min sned lugg. Tro mig ni vill inte se hur jag ser ut utan mössa eller uppsatt på något vis, det är kaos mannen.
Ojämt är det också för den delen, men vågar inte gå till en frissa efter vad jag har gjort med mitt hår.. Ett tips kan jag ge er och det är att inte klippa hår på er själva om ni inte har tänkt över det ett tag och gör det strategiskt. Lita på mig, been there done that säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Klara

Varför har aldrig den där tröjan i skolan??

2012-04-24 @ 00:16:32
URL: http://uppuppneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0