onyttigt sällskap av katt och dammråttor.

Kanske ska sova med tanke på att jag nyss var/är sjuk. Man kan ju inget annat än att älska mitt immunförsvar, igår hade jag 38.5 graders feber och symptom på influensa sen sover jag och idag känns det toppen! weiii woho yey tjooooho osv. Men det är kalasigt!
Imorgon ska jag träffa mamma och gå lite på stan sisådär, sen blire packa för att åka upp till grönklitten wif le gurlz på söndag! Kommer bli legendariskt!
Kom just på ett jätte cheezy skämt som låter som ett skämt min faster och farmor skulle kunnat dra och i värsta fall far min; "höhö orsa grönklitt ah men det är ju ett ställe för dig julia öhööhöhöhööhöh"
(ja, jag har varit ensam för länge för vad som är nyttigt för mig..)

Kommentarer
Postat av: Klaes

Blö jo se på er GUDAR man ba åååh vill ossååossåosåå!

2012-02-25 @ 17:16:45
URL: http://uppuppneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0